Co powinien zawierać biuletyn firmowy?

Co powinien zawierać biuletyn firmowy?Biuletyn firmowy powinien być przede wszystkim sprecyzowany na cele. Oznacza to, że musi być skierowany na osiągnięcie wyznaczonego efektu w ściśle określonej grupie społecznej. W związku z tym na samym początku określamy do kogo adresujemy naszą publikację. Najważniejszymi elementami każdego biuletynu w przypadku grupy docelowej, której są pracownicy to:

  • Aktualne cele firmy – do czego dążymy w danym momencie, nad czym pracujemy
  • Ostatnie osiągnięcia/ sukcesy – czyli jakie projekty w ostatnim czasie udało się zrealizować
  • Recenzje produktów/ usług – opis funkcjonalności, jakości
  • Wywiad z nowymi pracownikami/ stażystami – możemy tutaj poznać zainteresowania i ambicje nowych pracowników
  • Statystyki – wyniki różnego rodzaju ankiet zadowolenia z warunków pracy itd.
  • Dział Off-topic – gdzie możemy zamieścić np. wiersze napisane przez pracowników, rysunki, karykatury, wyniki konkursów wewnątrz-zakładowych
  • Podsumowanie

Jeśli grupą docelową są klienci lub firmy zewnętrzne to powinniśmy pominąć wszelkie wewnętrzne tematy dotyczące naszych pracowników i skupić się na branży, która interesuje klienta, opisaniu produktów dla niego strategicznych, jak najlepszym przedstawieniu ich funkcjonalności.

Więcej o tworzeniu biuletynu firmowego możesz przeczytać w poniższym artykule: https://elektroniczneksiazki.pl/tworzenie-biuletynu-firmowego-krok-po-kroku/


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *